Monday, November 21, 2011

ashtray dan cerek air....

dekat umh gua tu..yg bagus nye tiap2 sorang penghuni neraka jahanam ni ade ashtray die sendri, sbgi perokok tegar wajib ade ashtray sendri mudah klu nk isap rokok merata-rata.
satu mlm tu gua sje la bukak point.....
"botak lu tak pelik ke dah empat tahun lu duduk umah ni..tp ashtray lu tak penah penuh", "magik kan.."
gua tambah lg ayat untuk cukupkan rase pedih telinge umpama kene campak serbuk kari kt mate.
hahhaha...gua senyum sinis, kali ni mmg gua berjaya 'wasudahkenakanlu' botak
sbb gua tgk botak buat2 tak pandang smbil main angry bird kt laptop....
semnggu dh berlalu.....masing2 idop buat haluan sendrik.
smlm mse gua tgh minum air direct dri cerek... sbb gua malas nk cri gelas..tgh sedap gua berdiri smbil layan meneguk air,botak smbil lalu bersahaja je sound...'pelikkan ko minum air, ade je..tak pernah abis....kan'
peh..mcm tersekat je air tu kt tekak aku...cis, pendendam sungguh manusia ni.



No comments:

Post a Comment